نکات قبل از ارسال تیکت

توصیه می کنیم قبل از ارسال تیکت، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید. این برای شما بسیار مفید است که مشکلات خود را در اسرع وقت حل کنید. اینها باعث می شود همه از مزایای آن بهره مند شوند و به کارآمدتر شدن کل فرآیند کمک می کنند.

  1. مطمئن شوید که آخرین نسخه UDesign و WordPress بر روی سایت شما اجرا می شود.
  2. همیشه ابتدا اطلاعات مهم را برای به روز رسانی بررسی کنید.
  3. اسناد ما را بررسی کنید و پاسخ مناسب برای مشکل خود بیابید.
  4. افزونه های شخص ثالث اضافی را غیرفعال کنید و ببینید آیا مشکلات همچنان وجود دارد یا خیر.
  5. تمام کش های خود را پاک کنید.
  6. تم پیش فرض وردپرس (بیست بیست و یک) را فعال کنید و مشکلات بررسی هنوز وجود دارد. اگر اینطور نیست، می توانید مطمئن شوید که از UDesign می آید.
  7. اگر نمی توانید پاسخ را پیدا کنید، با تیم ما تماس بگیرید.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: